السبت , أبريل 20 2024

Warning: Attempt to read property "post_excerpt" on null in /home/dh_xdzg8k/shaamtimes.net/wp-content/themes/sahifa/framework/parts/post-head.php on line 73

فنانة سورية توجه رسالة صادمة إلى نانسي عجرم: “بتمثل البراءة” واتهامات خطرة

فنانة سورية توجه رسالة صادمة إلى نانسي عجرم: “بتمثل البراءة” واتهامات خطرة

شام تايمز

أشعلت الفنانة السورية سارة نخلة مواقع التواصل الاجتماعي بعدما نشرت على حسابها على “فيسبوك” رسالة شديدة اللهجة إلى الفنانة اللبنانية نانسي عجرم.

شام تايمز

وكتبت: “عمري ما حبيتك دايماً بقول إنها بتمثل البراءة ومصطنعة وأول حدا عنده شرف فضحك هو جورج وسوف وخليكي فاكرة اتكلم إيه عن تاريخك المشرف. 16 رصاصة ليه بقا؟”.

وأضافت: “الولد اتقتل على أساس إنه في أوضة البنات. إيه اللي جابه المطبخ بقا وهو غرقان في دمه؟ فين كاميرات أوضة البنات؟ فين كاميرات باقي الأوض الي جوزك بيقول إنه ناسي الباسوورد؟ جوزك القاتل اللي سمعته سابقاً. بتشيلي كومنتس بتاعتنا ليه من على الإنستغرام لما أنتي صاحبة حق؟”.

وتابعت: “لما المذيعة سألتك ازاي في جروح فرجلك أصلاً وانتِ بتقولي كنتي في الأوضة ارتبكتي وقولتيلها أنا حسيت بعد كل الموضوع خلص، على أساس إنها ليلة فرحك الولد شغال عندكم في البيت من تسع سنين ازاي دخل البيت طيب وفي أربعة رجال أمن ازاي قوليلي لو مش هم صحابه وعارفينه وجوزك كان سايبه في الجنينة بيشتغل بقاله أربع ساعات؟ أصلاً المسدس الي كان ماسكه مسدس صوت كان بيطلب منكو حقه فلوسه يعني انتو واكلين حق الولد وعارفين إنه سوري غلبان مش ها يعرف يعمل حاجة هو في لص بيقول لحد اعمل معروف واديني فلوسي”.

وختمت: “كفايا افترا الله ينتقم منك انتِ وجوزك وعموماً هو ما طلعش براءة هو لسه على ذمة القضية وممنوع من السفر. كل شوية تقولوا سوري سوري سوري فهمنا بقا إنه سوري. ما كلنا عندنا حرب مش كفايا بقا تتعلموا إن ربنا كبير ومش بيسيب حق حد اه سوري وغلبان وبيشتغل عندكو ادوله فلوسه ومشوه مش تعملي سيناريو انتِ وجوزك 16 رصاصة ليه هي قضية شرف و ثأر ولا سرقة”.
وبعد ذلك سارعت الفنانة إلى حذف الرسالة.

فنانة سورية توجه رسالة صادمة إلى نانسي عجرم

اقرأ أيضا: فادي الهاشم إلى التحقيق مجدداً ونانسي عجرم أمام الطب الشرعي

شام تايمز
شام تايمز