الأحد , يوليو 5 2020

مصطفى قمر يكشف ما فعلته زوجته في الحرم وقلب حياته تماماً

مصطفى قمر يكشف ما فعلته زوجته في الحرم وقلب حياته تماماً

نشر الفنان مصطفى قمر رسالة مؤثرة كشف من خلالها ما حدث معه أثناء تأديته للعمرة لأول مرة، بصحبة زوجته غادة رزق وعدد من أصدقائه المقربين.

مصطفى قمر نشر صوراً تجمعه مع زوجته من العمرة وبصحبتهما مجموعة من أصدقائه، وعلق على اللقطات برسالة مطولة كشف عن طريقها ما حدث أثناء تأديته للعمرة لأول مرة، مشيراً بتأثر شديد أن حياته انقلبت رأساً على عقب بعد مرافقة صديق له يدعى “فريد” في العمرة، الذي كان يحرص من جانبه أن يساعده على تأدية المناسك.

مصطفى قمر يكشف ما فعلته زوجته في الحرم وقلب حياته تماماً
مصطفى قمر بصحبة زوجته وصديقه من العمرة

وأضاف مصطفى قمر أن زوجته كان لها فضلاً مؤثراً له في العمرة، وذلك نظراً لأنها أدت المناسك من قبل فكانت توجهه، وحرصت على أن يصليا كل الفروض في الحرم وأن يصوما سوياً يومين.

مصطفى قمر يكشف ما فعلته زوجته في الحرم وقلب حياته تماماً
مصطفى قمر وزوجته في طريقهما لأداء العمرة

وكتب مصطفى قمر رسالة مؤثرة قائلاً: “بصوا من الكرم بدأ من هنا من مصر لما صديقي واخويا وعشرة عمري حمادة عبد الرحمن قاللي هات باسبورك انت والمدام فيه عمرة كمان عشرة ايام وحاطلعك معايا قولتله طيب بكرة قاللي لا هات الباسبورتات النهاردة وكانت. اديته الباسبورتات بالليل وتاني يوم الصبح كان عندي تأشيرة انا ومراتي قبليه هو والاجمل بقي بعدها قاللي طالع معانا الاستاذ فريد الرائع وابنه عمر وحيقابلنا هناك الدكتور اشرف وزوجته المهم انا لما قابلت الاستاذ فريد اتشقلبت حياتي كلها من كتر ايمانه وكلامه ومساعدته ليا في العمرة والله اتعلمت منه خاجات كتير ربنا يكرمك يااستاذ فريد”.

وأضاف مصطفى قمر في رسالته: “الاهم بقي الكلمتين اللي جايين قولولي بالله عليكم لما تطلعوا عمرة وتبوسوا الحجر الاسعد وتصلوا في حجر سيدنا اسماعيل وتلمس الركن اليماني بايدك وتحط راسك علي جدار الكعبة لا ومش لوحدك انت ومراتك اللي بتحبك وعاملة زي امك 😂😂 وهي اصغر منك بكتير وبتوجهك علشان راحت قبل كدة وماسيبتش فرض الا وصليته قدام الكعبة وكمان صومتلك يومين تفتكر تبقي عايز حاجة تاني م الدنيا بيتهيألي حتبقي زاهد في اي حاجة الا انك تروح تاني ربنا يوعدكم جميعا دون استثناء وتعملوا زيي قريب جدا قولوا امين”.

فيفي عبده بموقف محرج أثناء رقصها.. بالفيديو